Udskiftning af Visa/Dankort & Mastercard Debit

Som led i Andelskassens it-konvertering udskiftes samtlige Visa/Dankort og Mastercard Debit. I løbet af de næste uger vil du derfor modtage et nyt kort. Det er meget vigtigt, at du tager det nye kort i brug straks ved modtagelsen og efterfølgende klipper det gamle kort over. Hvis du i dag har et Visa/Dankort vil du også få tilsendt et Visa/Dankort. Hvis du har et Mastercard Debit, så vil du enten modtage et Visa/Dankort eller et hævekort, der kan anvendes til kontanthævninger i pengeautomater. Dette skyldes, at Andelskassen desværre ikke kan tilbyde Mastercard Debit som produkt længere.

Vi vil samtidig gerne minde om, at Andelskassen er overgået til eget registreringsnummer. Dette medfører, at du skal kontakte din arbejdsgiver og andre, der indbetaler til din konto og videregive det nye registreringsnummer, som er 8412. Ændres dette ikke, så kan du risikere, at indbetalinger til din konto kan være væsentligt forsinkede.

Husk også at ændre det registrerede kortnummer hos alle de tjenester, der hvor dette er registreret, f.eks. MobilePay, Brobizz og telefonabonnementer mv.

It-konverteringen har nu stået på siden oktober 2016, og vi vil i denne forbindelse gerne takke dig for din tålmodighed med de udfordringer, der har været i forbindelse med overgangen til det nye system.

Har du spørgsmål til udskiftningen af dit Visa/Dankort eller it-konverteringen generelt, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

VIGTIGT!!

Fra mandag d. 24. oktober overgår Andelskassen til ny netbank. Du kan derfor kun se dine tidligere posteringer i den gamle netbank fra denne dato. Du kan ikke længere lægge betalinger ind eller foretage overførsler.

Hvis du ikke kan logge ind i den nye netbank, så beder vi dig have tålmodighed, da oprettelsen af kunder foregår løbende. Hvis du har betalinger, der forfalder inden du selv kan sætte dem til betaling i den nye netbank, så har du mulighed for at sende os en mail med betalingsoplysningerne, så skal vi sørge for, at betalingen bliver gennemført.

Vigtigt om fremtidige betalinger i den gamle netbank:

Hvis du har lagt overførsler/betalinger til betaling i den gamle netbank, som skal betales efter d. 24. oktober, så vil disse ikke blive gennemført. Vi har desværre ikke mulighed for at overføre disse betalinger til den nye netbank, så du skal selv lægge eventuelle betalinger ind i den nye netbank.

For yderligere information, se vores hjemmeside www.jak-oestervraa.dk

Gå til gammel netbank: https://www.andelsnet.dk/?jak-oestervraa

Gå til ny netbank: www.portalbank.dk/8412

​​KONTAKT J.A.K.

Vrængmosevej 1, 9750 Østervrå

Tlf. 98 95 20 88 / Fax 98 95 20 31

E-mail: jakjak@mail.dk

CVR-nr.: 24255670

Reg.nr. 8412

Swift code : JAOEDK21

Har du mistet dit Visa/Dankort eller har du mistanke om, at det bliver misbrugt?

Kontakt NETS for omgående kortspærring på tlf:

44 89 29 29

ÅBNINGSTIDER​

Mandag - Torsdag

10.00 - 16.00

Fredag

10.00-13.00